Selam hanımlar 40+1 deyim evde sobayı yakarken ufak bi sıkıntı oldu ev duman altında kaldı hemen kapı pencere actim ama 10 dk kadar çok yoğun bir dumana maruz kaldım . Hemen dışarı çıkıp hava aldim simdi balkonda oturuyorum. baş dönmesi vs bisey yok bende ama bebeğe bir zararı varımdır acaba….?