Kızlar selam . 6 haftalık hamileyim. 29 ekimde Kahverengi lekelenmem kırmızıya döndü. 13 ekimde beta hcg degerim 1068,85 di 30 ekimde 2583 olmus. Progestron igne verdiler fakat kanamam devam ediyor. Kese var, yolk kesesi de var fakat bebegi göremedikve kalp atısı henüz duyamadık. Beta hcg degerimin bu sekilde olması normal mi? Kanamam regl gibi olmaya basladı. Düşük yapıyor olabilir miyim? Böyle bir durum yaşayıp sağlıklı gebelik sürdüren var mı?