Yumiyumi Kızlar bat bugün regl olmadım 🥹 Bu testi regl tarihimden 3 gün önce yaptım o zamanda belli belirsiz gördüm gibi hatta bişey yok kafayı yiyorum galiba felan dedim attım kenara üzerinde durmadım üzülmemek için yinede testi atmamıştım bugün regl olmayınca çıkarıp baktım belli belirsiz bi çizgi var böyle ☺️ Regl tarihi gelmeden bu şekilde belli belirsiz gören gebe olduğunu öğrenen var mı acaba 😻 Geç döllenme sıkıntım var 😏 tekrar test yapmak için sabahı beklemek zorundayım 😔 https://www.hizliresim.com/4x1wsto
Mucizebebek2 Yumiyumi kuruma çizgisi o malesef ben adetime 6 gün kala yaptım bu testi hemen hafif kırmızı çıkmıştı 1 hafta geriden geliyor hatta son adete göre doktorum geç döllenme olmuş dedi testi tekrar yap ama istersen
Yumiyumi Sare_benan yaa belki reglden 3 gün erken yaptığım için bi ihtimal vardır dedim ama hayırlısı olsun inşallah 🥹