Kızlar çiğli eğitim ve araştırma Hastanesi’ne giden var mı ?
29 haftalığım, 32 olunca gel nstye gir önce dedi doktor.
Şimdi hastaneye gidince direkt nstye girebiliyor muyuz ? Randevu falan almak gerekiyo mu nst için var mı öyle bı şey hiç bı bilgim yok maalesef.