Kızlar bugün 36+5 kontrolüm vardı nst de düzensiz sancılarım çıktı onu önemsemedi doktor normal dedi. Hastaneden eve geldim şimdi iç çamaşırımda hafif lekelenme vardı yarım saat sonra tekrar girdim lavaboya kahverengi leke geldi peçeteye. Korktum ne yapmam lazım bu ne lekesi