Göğüslerim inik 1 haftadır ama 3 gün olcak kenarları önce kaşındı sonra da hepsi kızardı ve benek benek gibi işte kaşıntısı çok ne yapsam ne olduğu ile ilgili bilgisi olan var mı 🥺ha bide sagip veriyordum bir süredir az da olsa akışkan geliyordu içemiyordu şimdi ise az ama kenarlarında biraz sertlik ve ayrı var hassasiyet oluştu ayrıca kızarmış 🥺🙏🏻🙏🏻