Kpnk22 can hastanesine gidiyordum ben ilk başta orda benim bebeğimi almaya kalktılar 27 haftalıkken kan akışı yoktu kabul etmedim ekol hastanesine geçtim irfan beye çok duymuştum adını 3 gün kontrol şeklinde 32 haftaya kadar uzattı sürekli iletişim halindeydik 32 haftada bebek oksijensiz kalma olasılığı yüksek suyum azaldığı için doğum oldu can hastanesine gittigime pişmanım hamilelik boyunca hep Üzüldüm bebeğimde ense kalınlığı cıktı 4.5milyar para verdm fetal dna yptrdim daha sonra gelişim geriligi falan dediler her gittiğimde korku vardı hep Üzüldüm yaşadıklarım çok kötüydü yinede iyi araştır bak etkilemekte istemiyorum seni ama 12.hftadan beri çok zorlu süreç yaşadım orda taki çocuğumu alacaklarını söyleyene kadar