Merhabalar kızlar 9 haftalık gebeyim ama dün akşam az az kahverengi leke geldi doktora gittim bebek sağlıklıymış çok şükür , kanamanın sebebi ya tutunma yada ilişki sonrası kanama olabilir dedi doktor, takip et artarsa tekrar gel dedi ama hala az da olsa geliyor sizin de başınıza geldi mi