ztrkk Haftaya girdim hala prilam kullanıyorum. İçmediğim zaman çok bulantım oluyor. Ertesi gün bulantı ve halsizlikten yataktan çıkamıyorum. Bu kadar uzun süre bulantı devam eder mi yoksa ilaç bağımlılık mı yapıyor anlamadım. 4. Aydan beri ara ara ilacı bırakmayı deniyorum ama en fazla 2 gün dayanabildim.
Dark ztrkk biraz daha deneyin olacaktır. Bende öyleydim doktor bana birakman gerekiyor artık dedi bıraktım. Birkaç gün sonra alıştım
ztrkk Dark doktoruma söyledim bir zararı yok kullanabilirsin ilacı dedi. Ben yine de kullanmak istemiyorum. Siz kaç gün içmeyince normale döndünüz?
Dark ztrkk bana aile hekimi ilk hala neden kullanıyorsun bağımlılık yapıyor kullandıkça dedi. Sonra kendi doktorum artık birakman lazım dedi Bende bir 4-5 gün iicnde normale döndüm. Sifirlanmiyor bulantı ama çok çok az oluyor
Zeynppppp 36 haftalığım ikinci hamileliğim devamlı kullanıyorum sürekli diğernde kullanmamıştım bu hamilelikten hamileliğe değişiyor bence