Dilos1717 Lökasit değerim 196 çıktı normali 0-3 arası. Moralim bozuldu baya, bi doktor normal diyor bi doktor yüksek diyor bende anlamadım ne yapacağımı? Antibiyotik kullanmadan atlatan var mı? Bebeğe bi zararı var mı acaba 😔
Prensesmelek Dilos1717 bnmde bu sekılde yuksek cıkmıstı antıbıyotık kullandm ama tekrar edyr mlsf ılk uc ay ılac vermedı ama doktrm
nur34_ Dilos1717 benimde var doktor ilac vermedi bir kac gundur lavaboda asiri yanma yasiyorum idrar yaparken yukseldigi anlaminami geliyor pek anlamadim
Dilos1717 Citlembikk Prensesmelek nur34_ Benim yanma vs olmadı akıntım çok fazlalaşmaya başlayınca ve sarıya doğru dönünce anladım. Yani bende antibiyotik falan kullanmak istemiyorum daha 8 haftalığım çünkü ama çok düştüm 🥺
nur34_ Dilos1717 bende ise yesile dondu bildigim kadariyla yesil tehlikeli yanma cok oluyor bittim artik aglicak dereceye getiriyor resmn doktoruma soylemem lzm
Citlembikk Dilos1717 yok yok bişey olmaz benim arkadaşım da oldu dokunmayan bi ilaç veriyorlar bi gece onu içiyorsun diye biliyorum o geçiriyor zaten hemen