Merhaba ben iki defa aldırdım ilki doğumun nasıl olacağı belli olmadığı için 37.haftada aldı doktor hem muayene ücreti hemde ekstra ücret ödedim ikincisinde planlı sezaryen olduğu için almadı ameliyat esnasında aldı ekstra ücret vermedim. Türkiye’de de böyle mi bilmiyorum ben yurtdışındayım