Niloyumben Arkadaşlar 30+4 haftalığım ve böyle bir durumla karşılaştım. Gaz sancısından acile gittim o şekilde öğrendim. Bu zamana kader normal doktorum söylememişti. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba ?
efeninannesiii_ Niloyumben benimde 11 haftalıkken söyledi doktorum en başında tabii sizinde mutlaka bellidir doktorunuz neden daha önce söylemedi bilmiyorum. Eşin aşağıda olması doğumun sezeryan mı normal mi olduğuna yön veriyor. Siz 30 haftalıkken mi öğrendiniz?
efeninannesiii_ Niloyumben bununda aşamaları varmış birde. Rahime yakın olan ve kapatan şeklinde sizinki hangisi acaba sordunuz mu
Niloyumben efeninannesiii_ evet daha yeni öğrendim halbuki hem devlet hem özel takipliyim ve normal olsun istiyordum 😕
efeninannesiii_ Niloyumben tekrardan sorun evet duruma göre doğum başlamadan sezeryana almamız lazım ve alttan muayene olamazsınız denmişti. Sizde tam emin olana kadar bu tarz muayene olmaya dikkatli olun lütfen 🙏🏻