Xsare tutabiliyosan sızıntı yoktur canım, sen bol bol su iç, bir süre havuç suyu, maden suyu vs iç, düzelirsin Allahın izniyle.. benimki bildiğin çamaşır ıslatıyodu, anlamamak mümkün değil, hastaneye yatışa karar verilmeden önce de emşn olmak için bunun bi testi var, onu yaptı doktor, öyle netleşti.. sen hiç korkma ama lütfen kendini yorma, enfeksiyon meselesine dikkat et, bol bol su , havuç suyu( doktor suyun artmış diyene kadar sabah akşam 1 er bardak mümkünse, deilse günde 1 bardak) katı meyve sıkacağı temin et sende yoksa arkadaş konu komşudan filan.. o şekilde… sağlıklı hamilelikler dilerim, vakitlice sağlıklı pozitif doğumlar da dilerim