İyi akşamlar kızlar bugün 14+5 günlük olduk fakat 2. Trimester başından beri belim bu 2 gündür ise kasıklarım çok ağrımaya başladı normal şartlarda hamile olmasam bu zamanlarda adet olmam gerekiyor aynı adet ağrısı gibi bir ağrı yaşıyorum ilk hamile kaldığımda sadece arada kasım krampları yaşardım 2. Trimesterda adet ağrısı gibi kasık ağrısı yaşamak beni biraz endişelendiriyor bu normal mi benim gibi olan var mı