Kızlaar hafif sancılarım vardı acile gittik alttan muayene edildi 2 cm açılma çıktı düzenli bı sancı ve şık olmadığı için doktorum eve gönderdi sancıların artarsa suyun vs gelirse beklemeden hemen geri gel dedi bı yandan korku bı yandan endişe sardı aranızda bu durumu yaşayan varmı 2 cm açıklıktan sonra ne zaman doğum başlar acaba?❤️
İlk gebeliğim fazla tecrübem yook