Elvinhasret 37 haftama girmemle beraber nstde sancim çıktı doktorum belki bu gece belki Bi kaç güne dogurcami söyledi sizce nezamana dogururm 😁
Dogukoo Elvinhasret benim 90 100 lere cıkıyordu ne nişan ne su hiç bişey yok 5 gün oldu gelen giden yok ebe bana da 39 40 ı beklemezsin dedi ama bakalım bizde bekliyoruz
Elvinhasret Bilmiyorum kac çıktı ama sancin var dedi bide rahimde yumuşama var dedi açıklık olmamis bebek iyice yerleşmiş kanala Bi iki gune bekliyorum dedi bakalım
NurM1 Dogukoo valla ben doğuramadım ama inşallah doğururuz en kısa zamanda hepimiz beklemek yoruyor 🥲
Hilalplncgllr_ Bende 37+2 bugün 3 kez NST ye girdim sancın var denildi ama ben hissetmiyorum muayenede de açıklık falan yoktu ne zaman doğacak merakla biraz da korkuyla bekliyorum hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 😌