Kaahvelii 37+3 yaklaşık dört beş gündür aşırı iştahsızlık var kızlar sizde de var mı bu tarz sıkıntılar? Bir oğlum var eşim var o kadar iştahsızlık yaşıyorum ki yapacak yemek bulamıyorum bazen bu sebepten 😥
sultan96 Kaahvelii 37+6 dayım ikimizde ayni günlerdeyiz 😊 30. Haftada başladı benimde mide bulantısı yemek yiyemeeme bu haftalarda normalmiş zaten 😊
Kaahvelii sultan96 Bulantı ara sıra geceleri oluyor ama iştahsızlık gün boyu sanki böyle her hücrem dolu artık yemek yemekten bıkmış gibiyim😑
Kaahvelii eylulicten Benimde hep aynı şeyleri yemektende sıkıldım oğlum olmasa kahvaltı falan yapmicam o derecedeyim