Anneyimm canim ben ilk bebegimi rumelide
Dogurdum 3.5 yasunda kizim minik kesikle
Sezeryan oldum yani cok ozenli doktorlari benim
Doktorum mihriban hanimdi emekli oldu az
Ve oz
Konusrdu ama inanilmaz bilgiliydi hasan beyede yengelerim dogum yapti cocuklari 10 ysinda inanilmaz
Memnundular bende bi kac
Kere muayene denk geldim gercekten cok bilgili ve ilgili biri kisilik haklarina sayglli alttan muayene asla etmiyor gerekmedikce kimi doktor cok merakli alttan muayeneye bay bayan olarak soylemiyorum yanlis anlasilmasin illa bakacaklar
Cinsler medipol sefakoy tam yikim benim ilk kizimi 2 aylikmis bana kist dediler sokturucu verdi kadin dogum uzmani allahtan rumeliye gittimde hamilesin bebek
Dediler yani medipolde hem yeni dogan uni yok hem tum kadin dogumculari piskin lakayit hemde medipolde dogum yapan perisan olan insanlar var aratin medipol diye burda goreceksiniz en guzel dedikelri acibademde medical parkta bile memnuniyetsiz olan insanlar var bu tamemen sizin kendinizi sartlandirmamanizla
Alakali hem rumeli muyenede 50 tl fiyatlarda doktorlarda ulasimda
Cok iyi :) 10 haftaligim bende testler bitince devltte hasan beye baslicam insAllah uzun oldu k bakmayin ❤️😊