Slmrvamm Kizlar bugun tam 38 oldum kontrolum vardi iki cm aciklik dedi bu 2.gebeligim sizce dogum nezaman baslar leke gelebilir dedi alttan baktikdan sonra eve geldm kan gelms dogum yakinmidir korku sardi beni
Prensinbenim Slmrvamm bnde 37 haftalıkken çatı muanesi oldum norml doğuma yatkın dedi şuan 38 +4 um cumrtei kontrole gidecm insllh bendede açıklık fln olmuştur siz açıklık olduğunda bir farklılık hissetmişmiydiniz doktor demedn once