Uykucu11 Kızlar iki gündür kendimi halsiz hissediyorum. Uyumak istiyorum sürekli. Aynı durumu yaşayan var mı bu haftalarda
Feyzanureti Bende 27+0 a girdim. Bende de aşırı yatma istemi yorgunluk oluyor. Bu haftalarda gayet normal🤷🏻♀️😂
Uykucu11 Feyzanureti Demek ki herkeste bu haftalarda bu haller oluyor. Kötü bir durum olmasın da 🥰 herşeye razıyım
Uykucu11 Mom-babyyy Bende de durumlar aynı. 3.5 yaşında bir kızım var fırsat vermiyor 5 dk uyumama 🥰🥰