Meliateach ben bunu sordum doktoruma nedense magnezyum kullanmak istemiştim :))) tansiyon vs üzerinde de olumlu etkisi var ya ondan sanırım :)) kasılma ağrı olmadıkça gerek yok dedi bana. )) Kullanmadım hani.. tüp bebek tedavim önce ve esnasında kullanmıştım, transfer öncesi doktor sadece kendi söyledikleri alınacak diğerleri kesilecek demişti, magnezyumu da kesmiştim o zaman.. kan değerleri, tansiyonım, şekerim, her şey normal, bebek de normal ayrı konu ama ben neden takviye almak istiyorum onu çözemedim işte :))