Minnosuveannisi 33+4 günlüğüz 19 Kasım’a Sezeryan günü aldık 2 kilo 700 gramız boyumuz 48 cm benimle aynı olanlar doktora gittiniz mi Bebişlerinizin durumu nasıl 🙏🏼❤️
Tosbik Mutlulugum bende 32 haftalikken gttim doktora 2600 dü kilosu. Evet kilosu cok ama napalim şişman olacak işte 😊😊
Minnosuveannisi Ama bizde anne uzun baba uzun ve biz ikimiz de aşırı zayıf değiliz ben 76 kiloyum şuan 3.500 kg doğar dedi 😂😂 ama daha fazla olsun istiyorsan sütlü tatlı ye dedi 😂😂
Minnosuveannisi [bilinmeyen] maşallah canım ❤️ Ben Sezeryan deşiğim için direk Sezeryan olcak pozisyonunu almış bizimki de hayırlısı olsun bakalım 39. Haftada alınacak inşallah 🙏🏼🙏🏼