alagulgoz Kızlar son regl tarihime göre bugün 5 haftalık gebeyim kan verdim beta 11600 çıktı bu değerde ikiz midir yoksa 6 haftalık mıdır yardımcı olabilir misinizz yaşayan varmı bu durumu 🙈
Tubatgn alagulgoz Son adetinize göre hafta hesaplayın. Eşinizin ya da sizin ailenizde ikiz varsa sizinde muhtemelen ikizz olabilir. Ultrasonda belli olur 🤗
afroditt alagulgoz canım değerle anlaşılmaz ki ben 4 haftalık 380 ile öğrendim 6. Haftada 3400 idi 1 hafta sonra ikiz olduğunu öğrendim
Dark alagulgoz çoğul gebelik ultrason ile belli oluyor. Benim 23 binlerdeydi tekti. Beta değeri kişisel
alagulgoz Benim ailemde annem tarafında 5 tane ikiz var ondan ötürü şüphelenmiştim yarın ultrasonda göreceğiz inşallah ❤️🙈