Yildiztozu_ yaklaşık 2 3 aydır bu durumla karşı karşıyayim ve artı olarak siğil(et beni) de var ve bi cok doktora gittim en son cildiyeye gittiğimde normal doğum yapamazsın eğer bebeğine de geçebilir dedi ama şuan çok şükür ki hepsi geçti ve bebeğe hiçbir zararı yoktur içiniz rahat olsun 😘