38+3. Gündeyiz ama kafası 41+5 le uyumlu çıktı, 3600 küsür gram kilosu. Bugün çatı muayenem vardı hiç açıklık yok, cuma günü sezaryenle alalım dedi ilk gebeliğim. Sezaryen korkum var ama bir yandan da normal de bebek için riskli olur diye düşünüyorum sizce nasıl bir yol izlemeliyim