Kızlar merhaba ilk hamileliğim de normal kontrolüm vardı normalde cumaya kadar bekleyecekti doktor ama salı günü gittiğimde bebeğimin suyunun azaldığını gördük. Doktorum yatışını yapıyorum suni sancı vericez dediler ben kendi sancılarımla doğum yapmak istiyordum ama kısmet olmadı 🙏 yatışım sabah 10.30 da yapıldı doğumum gece 11.15 te gerçekleşti. Zor bi doğumdu tabi ki suni sancıdan dolayı belki kendi sancılarımla olsaydı böyle olmazdı ama bilmiyorum tatmadığım için ama çok şükür oğlum ve ben çok sağlıklı ertesi sabah çıktık ☺️ şimdi gelelim meseleye 2. Bebeğime hamileyim ve çok korkuyorum açıkcası normal istiyorum çünkü sonrasında hemen ayağa kalkabiliyoruz kızlar ama kararsızım hadi dertleşelim 😅