Motherbabys ben elimde kalan ilaçları tüp bebek doktorıma verdim özellikle estrofemi. Çünkü benim doktorum estrofemi bana bir seferşnde vaginal olarak uyhulamıştı muayenemiz sonrasında. Başka hastalarına da yaptığına eminim. Bütün ilaçları bıraktım ihtiyacı olan eczanede bulamayan hastalar olur ise veya doktor bendeki gibi, kendi hastalarına uyguluyor ise kullanabilen diye bir koca oaket ilaç bıraktım