Kızlar gece 4de yazmıştım buraya gazim var gibi diye 8 dk da bir belden makata sancı vurdu 6da.annemi çağırdım duşa girdim doktoruma yazdım 7de.hastaneye çağırdı gittiğimde 9.cm açilmam vardı hemen doğuma alındım suymu patlattılar dogumhanede sancım gelince ikindim çok açıdigi için bacaklarımı kapatınca bebek sıkışmış nefes alamadı doğunca herkes panik bana bağırmaya başladılar neden kapadin bacaklarıni diye sonra bisiler yaptılar ağladı bebek hepimiz oh çektik şuan ikimizde iyiyiz çok şükür 38+1de.geldi ikinci oğlum darısı sizlere