Merhaba kızlar, arkadaşım bir gömlek sparis vermişti benim adıma sonra vazgeçti almadık kargoyu.
10 Gündür kargoda bekliyormuş beni aradılar, kargonun almıyorsanız,iban atacağım kargo bedenili ödeyin diye ne alaka dedim.. Arkadaşıma diyeceğim ama ilk defa böyle birsey duydum. 10 senedir netten alışveriş etmeme rağmen 3 gün bekler giderdi ama başına gelen var mı ?
Mağaza da büyük bir mağaza..
Yeni bir kanun bu sanırım..