Kızlar selam, gebeliğimin 16. Haftasındayım. Bu haftaya kadar leke ya da kanama durumu yaşamadım. Bu sabah tam kırmızı değil ama açık pembe seklinde bir kanamam oldu, doktoruma gittiğimde hicbir sorun olmadığını bebeğimin sağlıklı olduğunu söyledi, yoğun bir kanamam olursa tekrar gelmem gerektigini söyledi ama benim kahverengi leke durumum hala devam ediyor. Buna benzer bir durum yaşayan var mı acaba aranızda?