MadameHappy34 Kızlar aşırı şekil de limon yiyorum sabahtan bu yana tadı muhteşem üstüne de tuz.🤪zararı var midir ya?? Yedikçe yiyesim geliyor.
susis MadameHappy34 ohh işten eve gitsem de ben de yesem, canım çekti 😄 yenir yaa yiyorum ben de, nolcak limondan
Songulll46____28 Bence bi zararı yoktur ama yinede çok aşırıya gitmeyin derim birde tuz atmasanız keşke
MadameHappy34 Btlklnc normalde ben de sevmem hatta gördükçe gıcık olurdum.:)) ama şimdi Allahim her saniye istiyorum .
Bernnnaaaa MadameHappy34 ilk aylar bende öyleydim deli gibi limon tuz yiyordum şimdi geçti o istek ama tuzdan dolayı hamileliğimin başından beri burnum ve dudaklarım şiş el ayakta olmadı ödem çok şükür suan 32.haftaya giricez 😅 tuz dökmeden ye birde kansızlık yapar limon az ye mutlaka
123ipek- MadameHappy34 bende aşırı yemek istiyorum ama herkes kanı sulandırır yeme deyip duruyor. Tabi az da olsa yiyorum yinede 😃
baby3_ MadameHappy34 limonda şeker oranı çok fazla bi araştırın şaşırırsınız . Ölçülü yemekte fayda var
MadameHappy34 123ipek- bende 2 tane rahat yedim bugün :))) yorumlardan sonra korktum bıraktım ama hala yiyesim var.
Eylulmom_ MadameHappy34 ben inanılmaz yemiştim hamileligimin ilk başlarında içini dışını kemirip yiyordum çok şükür hiç bir problem yaşamadım doğurdum bile kızçemi 😅😅
MadameHappy34 Eylulmom_ 😅😅ayy benim ki de mi kız acaba hamileliğim boyunca hiç tatlı bisey istemedi tadım. Ve limonu sevmem ama bugün çok farklı.