Genelde 2. Sezeryan ise öyle oluyor kuzum , 41.haftamdi ilk gebeligimde nişan gelmesi sonucu gittim saatler sonra açılma olmayınca suni sancı verilmişti yeri dar oldugundan kızım kakasını yapmıştı suyumla kakası gelmişti acil sezeryana alınmıştım. Şimdi kısmet olursa İnsAllah 2.sezeryanim olacak , ister istemez ilerki haftlarda incelme oluyor Sezeryan yerinde benim ara ara kaşıntım bile oluyor sezeryan yerinde doktorum en erken 38 . Hafta en geç 39 u bekleye bileceğimizi söyledi , inan bu durumda doktora çok baskı yapmak doğru olmuyor bizler bir yere kadar bilebiliyoruz . Sağlıkla kavusalim insAllah yavrularimiza 🌺