Adabay1310 Merhaba hanımlar reglime 1 gün var . Bugün erken gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı . Kan testi verdim beta 27.73 çıktı doktora soramadik. Sizce hamile miyim değer düşük gibi geldi bana
Hacerrrcakmak Adabay1310 hamilesiniz 💕 değerin kaç olduğu önemli değil 5 üstü gebelik var önemli olan iki katına çıkıyor olması doktora giderseniz iki gün sonra yeniden kan isteyip katlıyor mu ona bakacaktır.
Esma-99 Adabay1310 hamilesin canım beta 1 in üstünde olmadı pozitif sonuç demek düşük olması erken öğrendiğin anlamına geliyor :)
Adabay1310 Çok sağolun canlarım aslında ikinci çocuğum ama yine de tecrübesiz geliyorum heyecan yapıyorum :) dış gebelik hangi durumlarda oluyor peki biliyor musunuz kizlar
Hacerrrcakmak Adabay1310 dış gebeligin bir nedeni yok rahim dışında kanalda tutunması ile oluyor ama sık görülen bir durum değil aşırı kasik sancisi olursa gidin ama aklınıza almayın bunu bence.