Merhabalar sezeryan doğumumdan 1 gün sonra sütüm gelmeye başladı. Sağ göğsüm taş gibi oluyordu fakat ucu büyük olduğu için oğlum bi türlü alamadı ağzına doğumdan bi süre sonra alıştıramadan 10 gün hastanede yatmak zorunda kaldı ve ben pompa ile sağım yapıp hastaneye o şekilde verdim şuan bebeğim 1 aylık ve sağ göğsüm yumuşacık masaj vs yapmama rağmen soldaki kadar yeterince süt gelmiyo ve pek dolmuyor. Bebeğim şuan sağ göğsümü ağzına alıyor fakat yeterince süt gelmediğinden huzursuz zorla vermeme süt kanallarımın tetiklenmesene rağmen hala aynı başına gelen varsa lütfen yardımcı olun