Arkadaşlar iki gündür bebeyimin haraketleri azaldı 26haftalik hamileyim .ara sıra küçük kalp atişi gibi atiyo.onceleri çok güzel düzenli haraket ediyordu.cok endişeleniyorum sizdede böyle oluyormu .elimle durtuyorum çocuğum hiç banamisin demiyo kafayı yiycem