Papatya1997 Gumussule1 doktoruma bende demıstım ılk başlarda tutamıyorum modemi bulandırmıyor falan dıye övmek zorundasın dedı Çok onemlıymıs Bende gündüz her hangı bır saatı olmamksızın ıcıyoruö alıştım Bır sure sonra alısılıyor aslında Sımdı 36 haftalığım