cansualisa Kızlar doktoruma yazdım 6 ya kadar beklicem ped koyduk bekliyorum dua edin inşallah kötü bir durumumuz olmaz biraz lekelenmem oldu :( yasıyannn var mı?
Flyy cansualisa Geçmiş olsun canımm hemen doktorunla iletişime geç ben de 26. Haftadayım renkli akıntı şeklinde oluyor ama doktorum sorun yok dedi kontrolde🙄
Asiiilmom cansualisa öncelikle sakin ol hemen hastaneye gidemiyorsan vakit kaybetmeden yat uzan evde progestan varsa onu la hemen
Sevgipoyraz cansualisa korkma benim hep oluyor bebek yerinde plesentadan dolayı oluyormus benim sakin ol bu haftalardan sonra öyle kanama ile düşük olmaz
cansualisa Güzel anneler aradım doktorumu ped koy dedi 1.5 saat oldu kanamam yok yarım saat snra Arıcak beni ona göre gidicem
ZehraGencer 30 haftalıkken olmuştu benim de birkaç damla şeklinde doktora gittim çok şükür bir sıkıntı gorunmemisti sizde de bir sorun yoktur inşallah. Stres yapmamaya çalışın
cansualisa ZehraGencer yapıyorum işte kuzum bir işe girdim ticarete ufak tefek sorunlsrmoldu kızım çok yoruyor 4.5 yasında durmuyor pek dinlemiyor beni :( dünden beri bnmde öyle geldi
cansualisa tsmmst çok sukur attım ped de kan yok doktorum dedi gece vs kan gelirse durma hemen acile git diğer günler de dikkat et sabah 9 da muanedeyımmmm bir sorun olursa hemen gel dedi
ballibocek cansualisa doktorunuza bildirmişsiniz zaten, ondan gelecek direktifleri bekleyin. 20 hafta civarı (şu anda 26 içindeyim) bende hafif bir renklenme olmuştu hemen gitmiştik ama vagşnal değil de idrar yolları enf.çıkmıştı benim durum..