Eceecim Sevgili Hamişler size bir soru :) Eşleriniz doğuma girecek mi? Ve hastaneleriniz/ doktorunuz buna müsaade ediyor mu?
Tospikannesiiiii Eceecim benim girmesini istemedim girmezdi de bence girmemeli özellikle normal dogum da
babyboy23 Ilk kez dogum yapacagim ve girecek. Yanimda durup elimi tutmasini istiyorum sonucta onunda cocugu o ozel anda oda olsun ve nekadar zor bisey oldugunu gorsun.
Eceecim babyboy23 kesinlikle aynı fikirdeyim ve ben de çok istiyorum sanki yanımda olursa daha iyi hissedecek gibiyim ☺️☺️
A_syma Eceecim Sanci esnasinda yanimdaydi. Her ani gordu aslinda. Sadece dogum anini gormedi. O ani gormesini istemezdim :)kesin bayilirdi beni strese sokardi. Cok pimpirikli ,panik. Benim sanci basladi hemen sezeryana aldiracakti 😂 dayanamaz
suscarparimm Eceecim Ya eşlerde kalıyor benim bu doğumumda mesela eşimin gözleri kıpkırmızı olmuş kendime geldiğimde baya etkilenmiş gördüm o yüzden çok tavsiyede etmiyorum girmelerni
Papatya1997 Eceecim Eşim ıstıyor görmek ama ben mıdesı bulanır falan gıbısınden düşünüyorum Ayyy doğum yapacağım hala kocısımı düşünüyorum 😂😂😂
Tospikannesiiiii Eceecim ben doğru bulmuyorum zaten bebekle beraber çıkıyorsun o anki heyecan daha başka 😍
Aaaysee Eceecim izin verselerde istemem başkasının yanında ağlayıp,acı çekemem yani tanıdık birinin yanında kendimi kötü hissederim eşim de olsa beklesin dışarıda usluca beni gxjdndkd
Kelebekk-0307 Eceecim normal doğum yaptım doktorum almadı doğum olduktan sonra kordonu kesmesi için aldı sadece ama alsaydı da ben istemezdim kapıda beklemesinr rağmen sadece sesimi duymuş olmak bile o kadar etkiledi ki hala bile anlatırken kötü oluyor ilk zamanlar bana yaklaşmak istemiyordu zor atlattık