prematureannesi_ Mervedez159 doktoruna sordun mu peki genelde 40. Gün diyorlar bazı doktorlar erken öneriyormuş
Sevgi123__ Mervedez159 Ayrem lohusa korse olarak geçiyor ben tayt aldım çok işe yarıyor tok tutuyor ve vücut toplanıyor benim sarkma göbeğim kalmadı gibi 40 gün oldu doğum yapalı
mimar_anne Bende şimdi buna bakıyordum internetten şurda bekleyeyim 😁 ama genel olarak alttan destekli külot tarzı korse öneriyorlar karından olan rahim sarkmasını vs tetikleyebiliyormuş
cansel0107 suscarparimm normal mı sezeryan mı oldunuz acaba ben sezeryan olcam korse kullanmak istiyorum ama kararsızım dikişm müsaade etmez herhalde
berosunannesii suscarparimm hangi marka acaba link paylasabilir misiniz ben de almak istiyorum doğumuma az kaldı 🙈
muallimehanimmom5 suscarparimm bedeni beye göre seçtiniz doğum sonrası mı almak gerekiyor bide kaçıncı günden itibaren günde kaç saat taktınız Ayyyy vok soru sordum 😜😜😜
muallimehanimmom5 Sevgi123__ merhabalar bedeni nasıl belirlediniz doğum öncesi sipariş vereceğim Allah nasip ederse o sebeple soruyorum eski bedenim 38 di şimdi ne olur hiç bilemiyorum
cansel0107 suscarparimm korseyi hemen kullandınız mı birde dikişiniz estetik mi yani lazerli mi dikiş konusunda da endişeliyim
suscarparimm cansel0107 Lazer dikiş 8 gün sonra kullanmaya başladım şuan 12. Gün hala takıyorum şuanda da üstümde 😂
cansel0107 suscarparimm altdan destekli mi yoksa sadece bel için olan kancalı korselerden mi kullanıyorsunuz linkler açılmıyor malesef
suscarparimm Mervedez159 ben kızımda 3 ay taktım bunda da 3 ay düşünüyorum göbek kalmamıştı inşallah bunda kalmaz