Dlkzz Hayal02 canım dikkatli bakınca Cok silik bir çizgi görüyorum ama erken mi yaptınız testi varla yok arası bilemedim. Bir kaç gün sonra testi yenileyin bence
twofruits Hayal02 çok çok silik bir çizgi var gibi ama bir kaç gün sonra kan verip öyle değerlendirin bence
Esraggbkn Çizgi çok aşırı bellisiz çıkmış, bende ilk yaptığımda bi tık daha koyuydu bilemedim şuan yanlış yönlendirmek istemem.
Snmhsn Yok gibi var gibi yanlış bişey söylemek istemem bı kan testi yaptırın bence herşey gönlünüzce olsun 🙏
Hayal02 gozdesya beklenen adet tarihim yarın .. 19 unda çatlatma iğnesi oldum bugün iğnemin 12. Günüydü
Hayal02 Dlkzz çok teşekkür ederim 🙏🏻 19unda çatlatma iğnesi oldum yani iğnemin 12. Günüydü bugün ve bekkenen adet tarihim yarın görünüyor belirti olarak da sadece beyaz akıntım var
gozdesya Hayal02 biliyorum beklemek çok zor ama yine de beta değeri her gün 2 katına çukar .Bence yarın tekrar test yap , Allah yar ve yardımcın olsun canım
tuugba tuugba kalır kalmaz yakalayınca böyle olabiliyor azcık daha bekleyip yapsaydın heveslenip üzülmeni hiç İstemem inşallah vardır bence var 🤦♀️