Kızlar ben 25 haftanın içindeyim geçen cuma şeker yükleme vardı doktora söyledim D vitamini de bakmasını rica ettim bu zamana kadar vermedi çünkü. Bakıyorum başka gebeler kullanıyor. Bir de diyor ben normalde vermiyorum. Şimdi sonuçlar çıkmış D vitamini düşük diyor al kullan diyor. Söylemesem bakmayacak yani. Kullanmayan var mı aranızda ya da başından beri kullanıyor musunuz?