emineylmz95 Merhaba arkadaslar ben 1.bucuk aylık hamileyim hasta oldum öksürük var ateşim var ara ara etlerim ağrıyor resmen doktora gittim sadece parol serum verebildi bitkisel tavsiyesi olan varmi acaba
Esraggbkn Geçmiş olsun, 15 haftalık hamileyim bende grip’im nane limon, zencefil zerdeçal karışımlı sıcak süt. Ben bunları kullanıyorum her bitkisel yöntem de önerilmiyor zaten bunlar iyi geliyor bana denemende fayda var.