Kızlar 25 haftalık hamileyim hamileliğimin ilk başından beri akıntım oluyor. Bugün iş yerinde bir baktım iç çamaşırım ıslak afedersiniz sanki idrar yapmışım gibi… Korktum açıkçası son zamanlar burda postlarda görüyorum bebek suyunun azaldığını. Sizce keseden gelen bişey mi? Sizler de de oluyor mu? Keseden gelse hissederim değil mi? Acile mi gitsem bilemedim akıl verin bana 🙏🏻