Ya ben saç boyama işlerinden çok anlıyorum senelerdir yüz kere boyadigim için. Sarı kızıl turuncu kahve kumral herseyi denedim kullandım uzun süre sarıydi saçım baya alışmıştım saçıma ama Bi ara koyuya boyadım ve he rmes yakistirdi. Bende öyle kaldım Bi süre. Sonra hamileyken Bi galeyana geldim saçımı açıp sarıya boyadım. Güzel ama sonradan sürekli dip falan geliyo ugrasamiyorum şimdi yine koyuya boyadım sizce doğallık dahami iyi