2022ayti Kızlar ,tahlili doktora gösterdik. Aktif hareketliliyin az olduğunu (28) ve yapışkanlığın olduğunu dedi (spermler bir birine yapışıyor). Başka tahlillere de gönderdi sorunun sebebini öyrenmek için. Acaba çok mu kötü bir şey? Bebeğimiz ola bilirmi?