CanselKk Kızlar merhaba 28 haftalık hamileyim, 02.09.2022 de sigorta girişim oldu. Eylülün primi ekimde,ekimininki kasımda kasiminki aralıkta görüleceği için kasımda rapor alsam 90 günü tamamlamış oluyor muyum ?
CanselKk Tubatgn Primini kasım da yatırılıyor ya e devletle falan bir sonraki ay gözüküyor, kasımda 3 aylık yatmış olmuyor mu
CanselKk Tubatgn Teşekkür ederim bisey daha sorucam. 32 haftalık rapor alınıyor ya, benim 32 haftanın dolmasına 5 haftam var aralıkta alicam yani tam denk gelmiş oluyor mu. Sgk yi aradım ama bilgi vermediler o yüzden soruyorum
Tubatgn CanselKk Şu an çalışmadığım için bilmiyorum raporlar kaçıncı haftada alınıyor Ama tam 5 hafta var ise tam denk gelmiş oluyor
CanselKk Tubatgn 32. Haftada alınıyor evet tam 5 haftam var şuan 26+6 günlüğüm, yanlış yazmışım yukarı. Çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için