Emotion07 Kızlar luna ve mellon çikolata diye 2 sayfa var İnstagramda bu sayfalardan daha önce çikolata siparişi veren oldu mu ?
esena13 Emotion07 mellon çikolata moli idi eskiden bir arkadaşım tadı aşırı kötü demişti o yüzden o sayfadan vermeye bende cesaret edemiyorum
Emotion07 gizemkarla Ne güzel ☺️ Ama benim istediğim model bu iki sayfada var sadece acaba yaptıran var mı diye merak ettim ☺️
Emotion07 esena13 Benim arkadaşım geçen ay almış tadı çok güzeldi dedi belki el değiştirince düzelmiştir