Son adet tarihime göre 17+3 ultrasona göre 19 haftalık gebeyim.doktorum kalça bacak ağrısı vs olursa başlarsın diye vicium-d3 kullanmamı söylemişti.Simdi internetten baktım SGK karşılamıyor 140 TL gibi bir fiyatı var.Devletin karşıladığı bir magnezyum takviyesi varmı sağlık ocağında yazdirsam bilgisi olan yardımcı olabilirmisiniz?