Kucukcicek61 korkmana gerek yok sakin ol kendini çok kasma tabii ki acır ama öyle aman aman bi acısı yok bence çokta uzun sürmez zaten o bölge için sana tavsiyem eğer kılların çok uzunsa makas yardımıyla üstten biraz kısaltman olucak zaten alışırsın bi iki çektikten sonra acısı hafifler bide utanmanı gerektirecek hiçbir durum yok bizdeki şey onlarda da var şahsen ben bu düşünceyle gidiyorum 😂🤭 bi defasında kuaförüm demişti bir tıpta, iki kuaför ve güzellik salonlarında utanma olmaz diye.😅🌸