Kızlar iki hafta doktora gittim 5 haftalıktı keseyi görmüştü.15gün sonra gel dedi doktor gittim bugün.kalp atışlarını duyamadı.alttan da baktı.bu çocuk hala 5 haftalık dedi gelişmemiş dedi.gelişmez dedi radyolojiye çıkardılar ve oradada duyamadılar cuma bida gel bakalım dedi olmadı alacaklarmış.başka doktora gittim oda aynı duyamadım dedi kalp atışlarını.bi hafta sonra gel rekat bakayım dedi ama umut bağlama bida olur dedi.böyle olup duyan varmı.zehirlemez dediler ne kadar bekleyeyim sizce.aranızda böyle yaşayan varmı